wtorek, 23 lipca 2013

zestawy FBW - trening dla każdego

O treningu całego ciała, czyli full body workout, na pewno większość słyszała. O jego zaletach można przeczytać na wielu stronach, forach, blogach, więc nie będę się zbytnio rozpisywać. Uważam, że jest to ciekawa, godna polecenie forma, bo kształtuje całą sylwetkę i daje mnóstwo możliwości - ćwiczenia można spokojnie dobrać do swoich upodobać i możliwości. I to, że swoją przygodę ze sportem się dopiero zaczyna absolutnie nie jest żadną przeszkodą. Postanowiłam zebrać kilka, znalezionych na różnych stronach, treningów FBW. Zasady są bardzo proste, chyba większość zna. Ja też aktualnie ćwiczę FBW, znaleziony na forum internetowym i jak na razie jestem b. zadowolona.
Oto kilka FBW, do wykonania w warunkach domowych które udało mi się wyszperać








Mam nadzieję, że komuś się przydadzą linki :)

2 komentarze:

  1. FBW to bardzo dobry pomysł na trening, szczególnie dla osób, które zaczynają swoją przygodę z ćwiczeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. FBW to kiedyś był mój ulubiony trening, teraz uwielbiam biegać interwałami i zajmować się treningiem siłowym :) Linki na pewno się komuś przydadzą!

    Pozdrawiam!
    http://wherethemagicstarts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń