środa, 25 września 2013

WakeUpWorkout!

Kocham jesień.
Różnobarwne, spadające z drzew liście, coraz zimniejsze poranki i mnóstwo kasztanów w parkach! Chyba jestem jedną z nielicznych osób, które lubią tę porę roku, bo chyba zazwyczaj kojarzy się z ponurymi wieczorami, małą ilością słońca i mnóstwem deszczu. Najtrudniej jest chyba, w poranki takie jak te, wstawać rano i biec do pracy/szkoły. 
Myślę jednak, że jest idealny sposób na to, żebyśmy od początku dnia mieli mnóstwo energii na nadchodzące obowiązki! Czytając post Agi olśniło mnie - także koniecznie muszę stworzyć mój rutynowy, poranny program treningowy! Sposób ten stosuję niecałe 2 tygodnie i śmiało mogę polecić każdemu! Wystarczy niecałe 10 minut żeby wprawić się w doskonały humor na resztę dnia. Zamieszczam tutaj ćwiczenia, które wykonuję od razu po przebudzeniu. Jednocześnie zachęcam każdego do stworzenia swojej codziennej "rutyny" :)

1. Burpees x 10


2. Unoszenie ramion z obciążeniem 1 kg x 20




3. Lungees, z obciążeniem 1 kg x 15 na każdą nogę


4. Sqaut x 20



5. Unoszenie bioder x 20



6.  V-ups x 20


7. Heel touch x 20


8. Plank - 45 s.




Po tych 8 ćwiczeniach mam mnóstwo siły na kolejne 12 godzin. A nawet więcej :). 

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te ćwiczenia :-) dobrze jest sobie urozmaicać, bo jak wkradnie się rutyna w aktywność fizyczną to bardzo źle :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, super. Ja raczej nie będę układać porannego programu ćwiczeń na rozbudzenie, ponieważ jestem typem, który najchętniej ćwiczy rano(tak, tak łatwiej mi wstać o 5 rano na ciężkie ćwiczenia-z prawie pustym żołądkiem, niż zmobilizować się do jakiegokolwiek treningu o 18). Chyba na popołudnie pozostaje mi jakaś przyjemna rekreacja albo ćwiczenia w grupie w grupie.

    I jak? Ćwiczenia spełniają swoją rolę? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Ćwiczenia praktycznie na każdą grupę mięśniową. I mój ulubiony plank! Świetnie, trzymaj się, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadasz tu jeszcze czasami? :) Jak idą ćwiczenia? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. We een oplossing voor de behandeling van verschillende gezondheidsproblemen, met een medicijn dat is verstrekt en graan kan de ziekte volledig te genezen.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń